Sevimli Dostlarınızın Sağlığı İçin Güvenilir Adres
Abidinpaşa Veteriner Kliniği

Uzman Kadro

Abidinpaşa Veteriner Kliniği'nde, her biri alanında deneyimli ve uzman veteriner hekimler görev yapmaktadır. Kadromuz, sürekli olarak güncellenen veterinerlik bilgileri ve modern tedavi yöntemleri ile evcil hayvanlarınızın sağlığını korumak için çalışmaktadır.

Modern Ekipmanlar

Ankara Veteriner Kliniğimiz, son teknoloji cihazlar ve modern ekipmanlarla donatılmış olup, teşhis ve tedavi süreçlerinde en yüksek standartları sağlamaktadır.

Genel Muayene ve Teşhis

Evcil hayvanlarınızın sağlık durumunu düzenli olarak kontrol ediyor, erken teşhis ile olası sağlık sorunlarını önlüyoruz.

Doğru Teşhisi için Dijital Röntgen

Dijital Röntgen, evcil hayvanınızın vücudunun içini görmemize ve olası sağlık sorunlarını tespit etmemize olanak tanıyan modern, güvenli ve invazif olmayan bir teşhis aracıdır.
demo-attachment-24-DSC_4546-80439-original-protected

Kan Tahlili

A wonderful serenity has taken possession of my entire soul, like these.

demo-attachment-21-23062019-P1166690-51804-original-protected

Vaccination

A wonderful serenity has taken possession of my entire soul, like these.

Ultrason Teknolojisi ile Gelişmiş Görütüleme

Evcil hayvanlarda çok çeşitli tıbbi durumların teşhis edilmesine yardımcı olmak için karın, kalp ve üreme ultrasonu da dahil olmak üzere kapsamlı ultrason hizmetleri sunuyoruz. Ultrason hizmetlerimiz noninvazif, güvenli ve ağrısızdır ve ayakta tedavi bazında yapılabilir. Randevu almak ve en son ultrason teknolojimizin faydalarını deneyimlemek için bugün bizimle iletişime geçin.

Lazer tedavisi

Lazer tedavisi, odaklanmış bir ışık enerjisi ışınını etkilenen bölgeye yönlendirerek çalışır. Bu enerji vücuttaki hücreler tarafından emilir ve iyileşmeyi destekleyen bir dizi biyolojik süreci tetikler. Lazer tedavisinin kan akışını arttırdığı, iltihabı azalttığı ve kollajen üretimini teşvik ettiği, bunların hepsinin iyileşme sürecini hızlandırmaya yardımcı olduğu gösterilmiştir.

Aşı ve Koruyucu Sağlık Hizmetleri

Kediler ve köpekler için gerekli tüm aşıları ve parazit kontrollerini titizlikle gerçekleştiriyoruz. Acil evcil hayvan bakımının sadece tıbbi hizmet sağlamakla ilgili olmadığına, aynı zamanda duygusal destek ve rehberlik sunmakla da ilgili olduğuna inanıyoruz. Süreç boyunca sizi bilgilendireceğimize ve evcil hayvanınızın sağlığı için en iyi kararları vermeniz için sizinle birlikte çalışacağımıza söz veriyoruz.